frustration.

2010-12-18 | 03:42:28

iiii! frustration!!!! jag sitter alltsa i Thailand, och det REGNAR! det va liksom inte riktigt sa att man tankte pa att packa ner ett paraply. jag kommer komma hem blekare an ett spoke. men man maste vara positiv.. jag sitter iaf inte hemma i minusgrader, med snostorm och fryser. det ar iaf 28 grader varmt och jag ar ikladd endast ett linne. och det ar god mat, otroligt vackert och skont att fa vila lite fran allt kaos dar hemma. det jobbiga ar att jag gick in och skulle kolla in vaderprognosen, regn hela fucking veckan. men man far tanka positivt, eller hur? efter regn kommer ju solsken brukar vissa saga, men efter hur mkt regn kommer solskenet? jag langtar hem till bashkim, som jag hoppas beter sig. pratade med honom pa telefon nyss. skont att fa prata! ah, jag far val roa mig med att supa mig aspackad, eller kaka svamp och bli bang eller natt.. framtvinga lite lycka.. igar klagade jag pa att det var for varmt... och karma is a fucking BIIIATCH, for nu regnar det, och det var bara for att jag skulle oppna min stora kaft och klaga. nej. nu ska jag forsoka komma pa narga roliga regnaktiviteter. jag har inte ens min iphone. buhhuuuuuuu! snalla tyck synd om mig.. adjo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback