maaaa hahahahah

2010-12-03 | 18:41:51

det finns en svensk författare som heter Kay Pollak, han är även en föredragshållare i management psykologi.. han sa en gång såhär: "Människor som har ett behov av att kränka andra människor och säga elaka saker om andra och dess utseenden mår i själva verket väldigt dåligt själva, och har förmodligen väldigt dåligt självförtroende.."

hahahhahahhahahahha, såååå sant som det är sagt! det får mig att må så bra när jag tänker på att det faktiskt är så, och du mår nog inte så bra. skulle inte heller må bra om jag var du.

därför tänker jag tilllåta mig själv att skratta nu.. HA HA HA HA HA HA HA HA HAHA!!!!!! my god!


USCH! SMUTS! nu ska jag gå och kräkas lite!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback