måndag.

2010-12-06 | 12:43:15

jag är bakis! hur hände det? jag och amanda skulle gå ut och ta ett glas vin, det slutade med tre vodka lime, en fidel castro och en cider... och jag hade inte ätit på hela dan nästan så efter min första vodka lime var jag rätt dragen! ja, men det va ju kul.!

sen kom bashkim och admir och mötte upp oss. dom hade varit och spelat poker, och bata hade vunnit 3000 kr! awesome! :D

idag ska jag koka julgröt tänkte jag. och sen blire träning ikväll. imorgon kommer fanny över på middag! :) och jag ska hinna med å träna då också!

snart åker viiiiiiiiii! :D om 9 dagar! fyhelvetesfitta vad skönt det ska bli.

bashkim har vart på möte och kom hem för inte så längesen och väckte mig.. då hade han en lång utläggning för sig själv, där han låg och analyserade veckans dagar.. "måndag, ja.. det är ju en rätt värdelös dag, den är så meningslös och jobbig, den är bara där... tisdag, ja då är vi ju liksom påväg in i veckan, onsdag det är ju mitten på veckan, torsdag, då är det bara en dag kvar tills fredag, och fredag, då vet man att det är helg.. så därför tycker jag lotta, att alla borde få vara lediga på måndagar, som jag va idag! :D"

haha, sötpropp!
te dua zemra ime.


oj bodall, ti je e keqe edhe e trashë. ti je thi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback