jag ska ut och rasta frugan

2010-12-02 | 12:27:28

vi har klätt julgranen! awesome! jag vet att det är lite tidigt, men eftersom att det inte blir något traditionellt svenskt julfirande i år så kan man ju ha lite julmys tycker jag. :)

igår så tvingade jag med mig bata på ikea, och en runda runt hela birsta! han va ju rätt less. så nu har han kommit på ett nytt uttryck som han har bestämt att använda sig av varje gång jag tvingar med honom på shopping.
han ska ut och "rasta frugan på ikea.." jaja, han kan få säga sådär.. han verkar känna sig cool när han får säga sånna där saker.

hua, jag har oprah på i bakgrunden där dom pratar om ofredande av barn, och där dom får åka och hälsa på de mest eftertraktande brottslingarna som har ofredat barn sexuellt. och dom berättar detaljerat HUR, VAD OCH VARFÖR dom har gjort såhär med barnen! "jag tvingade henne att ta på min penis, och suga på den...." GAAAH! jag döör, jag är så äcklad nu.. och jag förstår inte hur man skulle kunna klara av att sitta och lyssna på sånt här utan att slå ner dom! en mamma som har utnyttjat sin son sexuellt tills att han va elva år..

"hon slog mig hårdare och tog stryptag på mig varje gång jag inte lyckades ge henne en orgasm..." vad är det för fel på folk? vad är det som har gått snett för att de ska bete sig såhär? varför varför varför? jag kommer aldrig att förstå, aldrig...

det läskiga med det här är att när man tänker på sånna där männsikor, brottslingar, våldtäktsmän, pedofiler osv osv... så har man ju en speciell stereotyp i huvudet av hur dom ska se ut, och sen inser man ju faktiskt att de ser ju ut som vilken normal människa som helst. min granne skulle lika gärna kunna vara en hustrumisshandlare, mördare eller nått annat sjukt. nej, usch!

skulle ha gått på skolan idag, men jag pallar fan inte. får plugga hemma ist, ska gå och träna.. amanda ville gå på spinning men jag har vart på det två ggr den här veckan så nu får jag nog hitta på nått annat! lite indoor walking kanske! jaja!

hejdåhejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback