die motherfucker die!

2010-11-27 | 13:03:46

imorse så dog jag lite inombords för att det är så satans kallt ute, och för att bata tvingade mig upp i sängen och ut i kylan. gaaah! den här vintern kan gå å dö!

har inte haft tid eller pallat skriva på ett tag, har jobbat och shoppat! :) i torsdags så var jag och bata ut och åt tapas, och sen såg vi harry, helt okej film.. tjejerna som satt brevid oss satt och storgrät, (högt dessutom) när dobby dog! haha!
igår, så julpyntade jag lgh och sen så bakade vi lussebullar. asmysigt!

ikväll vill jag bryta mitt löfte om att ha en vit månad, har ju faktiskt klarat tre av fyra.. dessutom är det löningshelg, så varför inte liksom..

amanda känner för att sitta och pimpla vin och få en karatefylla.. och jag är på.

längesen jag träffade carrvan nu, ska vi gå ut ikväll carro? :) skaru mä liksom? JA JA JA!!!!

nej, här blire inga barn gjorda, nu ska jag in på hemnet och kolla in lite bostadsrätter! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback