fuff!

2010-11-24 | 16:54:25

ma gad! jävulskt trött brud bah! har jobbat fem dagar i rad, och än är det inte slut...

haha, snacka om lat tjej, efter fem dagar, som en genomsnittlig svensson jobbar varje dag ca 300 dagar om år.. så är jag helt slut. hur ska jag orka med ett mån-fre jobb? nej, men det är inte riktigt min plan.. det är så skönt å va ledig mitt i veckan ibland.

madde kom precis in och stressade upp mig för allt vi ska göra innan stängning ojoj.. det vankas jul på ica bergsgatan och då ska ALLT upp.. julnötter, prinskorvar, julmust.. osv osv..

ja, det är bara å köra så det ryker så blir hövdningen och alla andra nöjda! :) kunderna måste ju få julmust i jul, herregud!

det enda jag ska äta/dricka som har med julen och göra detta år, det är julmust och lussebullar, resten kan ta sig i arslet.. thailand, thailand...

för övrigt så har jag sökt på lite mer lägenheter, men det är ett helvete å hitta en hyresrätt här i stan, man ska stå i kö å grejer, och innan vi står längst upp på listan bor vi nog i sthlm och jag har säkert redan hunnit plugga klart..
vi får hoppas på att mitthem godkänner oss på den där första lägenheten så slipper man hålla på. då känner jag att man lika gärna kan invenstera i en bostadsrätt, fuff!

nej, men gud vilket tråkigt snack om lgh hit och dit.

jag tror jag ska sätta mig i massagestolen en stund innan jag går ut och packar upp lite prinskorvar. jamen dåså!

sen efter jobbet så drar jag hem till bajs timrå och sover för att börja jobba kl 7 imorgonbitti.. JA JA!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback