dad, you were like a father to me.

2011-01-16 | 02:35:55

chill helg. i fredags jobbade jag hela dan och däckade på soffan kl 20.00. Bata väckte mig kl 01.00, gick och la mig i sängen och sov till halv tolv idag! sjuukt..

ikväll har jag, bata och hans syster vio vart på bio (ja, det rimmar..) due date, såå jävla rolig film. fyfaen, vad jag skratta. "dad, you were like a father to me.." hahha!
ja, sen kom mandy och admir hem till oss, och vi har spelat UNO och yatzy. det här är min sista lediga helg innan dödsjobb! jag kommer jobba 9 helger i rad. jamen dåså!

nu har fanny flytt fältet... jag vill å! bah fly... så jävla lockande att åka och hälsa på frida&pabbe i chile. spara spara spara! inte min starkaste sida.

nej, det tåls att tänka på.

dags att skalla kudden. hejdåhejdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback