det heter inte suuu, man säger sju!

2011-01-26 | 13:19:15

jag borde ställa mig och platta håret.. men det är en orkelse.. jämt när jag kommer till frissan, så suckar dom högt. ååh, långt och sjuuukt tjockt hår. jag har så jävla mycket hår så det är inte sant. jag hatar det. när jag och cicci färgar och klipper mitt hår så tar det ca 3 timmar, och då är hon van vid mitt hår. det tar typ minst 1 timme att bara lägga färgen.

idag ska jag måla.. ett bord till att börja med, sen en byrå, en spegel och ett skåp. damn, det blir mycket att måla, jag får ta det i etapper.

varför ska jag måla?! jo.. för att jag har köpt en LÄGENHET! en alldeles egen lgh, eller ja det är ju batas också såklart. en lgh på storgatan, mitt i stan! där ska vi bo, när jag pluggar och han jobbar. jag är så lycklig att jag dööör! skrev kontrakt i måndags. :) så jääääääääävla skönt att slippa timrå. jag hatar timrå.. det luktar äckligt, och det bor bara grov räs här. invandrare, alkolister, penisonärer och finnar.. (hatar finnar.. usch) fast finnar går väl lite in i kategorin invandrare. gud vad jag lät fördomsfull nu.. och ja.. det är jag också! min enda dåliga sida (A)... ;P det är inte min stil att bo här.. jag är ju en fin flicka från södermalm. egentligen från sthlm från grund och botten, timrå går ju bara inte. haha!

haha, min gud dotter hade pratat med en finsk människa, och ja, de som bryter säger ju inte sju, utan suuu..
då sa hon: "men, ursäkta, man säger inte suu, man säger sju!" haha, 6 år! barn är väl som dom är.

nej, nu ska jag platta håret, köpa färg, måla sen ikväll blir det utgång med cicci, för hon åker ju på måndag! buhuuuuu! :'(

PUSS





update... ångrade min ganska genast när jag sa att jag hatade finnar, det gör jag ju såklart inte. jag vill påstå att jag inte är fördomsfull, men det är jag. men sen jag träffade albanerna har det blivit mindre förutfattade meningar från min sida. alla människor är unika och speciella på sitt sätt och man får inte dra alla över en och samma kam. när man har lärt känna en människa, oavsett ursprung, storlek, längd, dialekt, osv osv osv.. så kan man utrycka sig om denne, inte innan! därför tar jag tillbaka det jag skrev om att jag hatar finska personer, för det gör jag inte! tack och hej!

dom skjuter fåglar på tv:n, sluta med det. djurplågeri. hua!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback