låtsas person

2011-01-28 | 23:31:54

gud vad skönt det kan vara att rensa luften ibland. idag var det skönt. dessförinnan kände jag mig helt värdelös, usel och bara upp&ner vänd. kände mig hemsk, och bah uuuä!
jag är så dramatisk och överdriven. när det går lite neråt i mitt liv då blir allt bara knullat. jag satt nyss och försökte ta bort min facebook och min blogg, och ta bort allt som visar att jag ens existerar. tack gode gud att b stoppade mig. hahaha, man är väl för patetisk. eller snarare, facebook är skrämmande. man får reda på typ ALLT man vill om människor, om man vill det vill säga. en dag träffade jag nadia hadji på krogen, jag visste att hon skulle ha röda byxor på sig, för det stod på facebook, man vet vilka som är tillsammsn med vilka, dom som gör slut, vart folk bor i världen. osv osv. det tar liksom aldrig slut. och ändå är man så pass beroende utav skiten. ibland önskar jag att jag aldrig skaffade mig facebook, som moa. hon har det bra hon, som inte har facebook. hon bryr sig liksom inte. önskar att jag också kunde vara så. bry mig mindre. vad skönt det skulle va.
jag ska börja med det. bry mig mindre.  bry mig mer om mig om bry mig mindre om alla andra.

jag är egentligen bara en låtsas person. jag har en sparkonto som jag låtsas sparar på, jag låtsas inte bry mig, jag låtsas tycka om att städa.. jag bara låtsas hela tiden. jag är en låtsas människa.

facebook är skit. jag ska bara använda det för att ha kontakt med frida. (fluda.blogg.se) punkt.

nu har jag låtsas klart, nu ska jag gå och sova! jag ska faktiskt jobba 11 tim imorgon och 13 tim på sön. hejja hejja! nästa söndag blire fest för hela slanten med favorit tjejerna!

nu blir det... mys... med min favvo! PUSS!

inte långt kvar till flytt nu. en till grej, jag låtsas ha tålamod, när jag egentligen har noll. jag låtsas dock inte om vem jag är. jag är alltid mig själv och kommer alltid vara, den som inte gillar det är inte min vän!

a d j ö







tack min fina lina! jag älskar dig, bryr mig, tänker, tror och hoppas på dig! framförallt är jag så otroligt stolt över dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback