man kanseee ska dricka en enesii dryck...

2011-01-21 | 16:00:14

happ! nu sitter man på jobbet. nu har jag börjat på mitt dödsschema! snacka om att jag komnmer ha fullt upp under en lång period nu. jobbar tis,ons,fre,lör,sön går i skolan mån,tis. KUL LIV!!!!




erika har kul iaf! det är ju bra att nån har det. har en känsla av att hon kommer bli smått less på mig nu, då jag har lagt ut denna bild på facebook, på bloggen och har den som skrivbordsunderlägg/bakgrundsbild som det heter på normalt språk, på vår login dator.

"Nej, men man kanseeee ska ta och dricka sig en enesiii dryck..." så man orkar med det här. 6 timmar kvar bah!

det värsta som finns btw måste väl vara när nån kille säger att han älskar dig efter typ 2 veckor, upp till 3 mån.. LÄGG AV! säg inte sån skit, du vet inte vad det betyder om du säger det nu... uuuä! dumpa skiten säger jag då.. hoho! skulle få panik om nån sa det till mig efter så kort tid, har dock hänt mig.. och vad hände då. hejdåhejdå sa jag! usch usch usch! HATAR SÅNT!

försökte mig på att göra hemmagjord fransk manikyr på mina naglar igår. looks like shit. har inget tålamod, blev less efter andra fingret. meen, jag har en kompis som jobbar som nagel tjoppahoppa på belle visage, hon jobbar dock inte där nu kom jag på. anyho, hon berättade att man kan måla vitt typ överallt på nagel, och sen dränka en tops i aceton och forma så det blir snyggt och rakt. så få bli, så få bli!

usch, idag känner jag mig dryg och har lust att provocera någon. det är lite kul! erika är mitt offer än så länge. ska kanske skriva ut nått elakt på bloggen om någon och starta ett töntigt blogg krig. nej, jag är för fin för sånt. håller inte på med sån skit. skulle jag dock träffa någon på krogen, så skulle jag nog utan att tveka hälla en drink över denne, fast med närmare eftertanke, nej! inte en drink, skulle aldrig slösa pengar på en sån person, vatten får det bli. folk är så billig att det inte ens finns en prislapp till dom! fyndig tjej!

på måndag skriver vi kontrakt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lång tid tog det innan du och din pojkvän sa det till varandra?

2011-01-23 @ 15:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback