i simply remember my favorite things...

2011-01-13 | 12:48:37

fan vad less jag blir på mig själv!!!!!! gaaah!
jag försov mig såklart imorse, första dagen på skolan. great! jävulskt fucking awesome. jag får ångest, jag bara måste göra klart den där kursen innan maj, jag fattar inte.. hur svårt kan det vara liksom? jag har ingen karaktär what so ever.. jag måste ha nån som tvingar dit mig, tvingar mig att sitta där och tvingar mig att plugga.

såhär var jag aldrig på gymnasiet, jag har fan bra betyg. 18 i medelvärde, och 20 är ju högst, så det är väl helt ok bra? det kanske var så att jag inte ville att de skulle dra in mitt studiemedel och att det va därför jag gick på lektionerna. kanske ska söka studiebidrag nu också? men för en kurs? känns ju sådär.

sååå, idag ska jag gå och hämta boken, (som förövrigt ligger i bilen och gör noll nytta), sen gå ut och röra på mig i det fina vädret, (som jag inte har gjort sen stan brann...). förlängde mitt helex kort igår, skönt det är när man jobbar för kommun så får man gratis! iihi!:D

ja, det har hänt en massa bra grejer på kort tid i mitt liv nu. men jag vill inte ens tänka på de sakerna förrän allt är klappat och klart, och allt är grönt, för har jag minsta förväntning på nånting så går allt åt helvete. vill inte ropa hej förrän tallen är fallen liksom. så vi väntar med det ett tag.

nu ska jag väcka bashkim som sover... han är största no lifern ever. jag ska dra med han ut i vädret så att han kan andas in lite frisk luft for once.

och snart är det dags för lina att få sitt andra barn, jag är så exalterad! och frida letar HUS i chile! jag pluggar och planerar en massa annat ;P cicci flyttar till austarlien, fanny till sthlm, jomman i milano.. sjukt ändå att alla är på så olika håll i världen och häftigt att se vart livet tar en.. vart är man om tio år liksom? 

jag har ett stort behov av att flytta härifrån, till sthlm, till min släkt.. mina gudbarn och kusinbarn. det får bli snart. snart.. om ett tag, så ska jag dra till sthlm.. och tills dess.. kommer jag och hälsar på och bor hos fanny på hennes båt, i hennes hytt i hammaby sjöstad.. HUR COOLT ÄR INTE DET!?

amen hörs då! färwell!



1. Svennes 3. frida, åh så jag saknar dig. 4. umeå 5. Julia 6. Lucas 7. haha. 8. <3 9. sthlm 10. studentbalen 11,12,13,14,15,16. när vi va i sthlm, bodde i pappas lgh på söööööder och bara myste i flera dagar innan studenten. åh vad det va kul. nostalgi på hög nivå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback