1 år tillsammans.

2011-01-20 | 17:57:11

vilket cp till pojkvän man har. sitter vid datorn och kollar runt lite när han skriker från badrummet..
"LOTTA, skynda kom.. jag har fastnat..." va? ja jag går dit och ser bara hans lilla lilla huvud när han har lagt sig i badkaret.
"släck lampan och stäng dörren." haha.. va? då ska han ligga i ett kolsvart badrum och bada.

jag och bashkim fírade 1 år igår... whaat? tiden bara flyger förbi. ja, så han LAGADE MAT.. har aldrig sett på maken. jag var iofs tvungen att hjälpa honom, eftersom att det inte finns nån värre på att laga mat än han, med tanke på att han idag åt räksoppa, drack mjölk till, två lingon grova med endast majonäs, aromat, fiskkrydda och pizzakrydda..varför!? han är dålig på att äta mat och laga.. men det va fint att han försökte.

(nu skriker han igen, "snälla gumman, älskling? kan du tända igen är du snäll?")

ja, det va iaf en mysig ett års dag.. minns när vi först började träffas. vi låg i hans säng hos hans föräldrar i i typ två månader och va vaken till sju på mornarna, låg och prata och myste.. det va fina tider det. älskar honom så mycket! <3 träffade honom första gången i november, och hela tiden när han va i thailand pratade vi och damn va kär jag va. och är fortfarande såklart. :)

Bashkim BaTa Kryeziu den 25 december 2009 kl. 14:03 Anmäl
varst javla rastafari snubben som precis forbi nar jag kollade ut genom fonstret :S hahaha, nog om snubben, Hur mar du gumman?Jag mar bara fint ja, det va skit mysigt o snacka med dig :) valdigt romantiskt... det gjorde bara att jag saknar dig mer nu. lika jobbigt som vanligt med andra ord :(men det gor inte sa mkt :P snart hemma o da ska vi mysa sonder :) filmkvallar o tanda ljus o massa annat ;)bara fa halla om dig er jag glad over :) men vi ska rulla vidare :) lovar skicka ett brev for varje gang jag sitter pa datan :) imorrn ska vi ju till ett nytt stalle.. och fraga inte vart for jag er semst pa sant.. men du vi hores puss pare gumman..raknar dagar harborta ja! PUSSSS

det där va det första mailet han skrev till mig när han va där borta. shpirt ime!

har vart på skolan idag, pluggat lite. sov bara tre timmar inatt. fett trött. nej, nu ska vi gå ner och snylta mat hos mamma sevdije och, imorgon och hela helgen blire jobb jobb jobb!

hejdåhejdå!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback