njeeä

2011-01-05 | 12:39:45

hemma i snöiga sverige. det har alltså snöat konstant sen igår. awesome............................................

ja, thailand. jag blir aldrig sjuk utomlands, men nu skulle jag såklart få varenda jävla sjukdom som finns.
först fick jag öroninflammation. var hos doktorn och fick penicillin, allt var bra och jag åt det i några dagar, sen gick jag tillbaka på recheck för att kolla om det blivit bättre, då förlängde han penicillin kuren ytterligare, jaha.. bra tänkte jag. men nej, då får jag helt plötsligt en allergisk chock på tabletterna och fick utslag över HELA jävla kroppen, såg ut som skit. går tillbaka till doktorn som säger att jag måste avgiftas. får en spruta, som gör sjukt ont. och as starka tabletter, som har de sjukaste biverkningarna. jag googlade på pillren, och det är allergi tabletter som används mot klåda, men som även skrivs ut till människor med ångest, sömnproblem och depressioner. folk hade kommenterat att de hade hallucinerat och sett trädgårdstomtar å grejer. sjukt. ja, så klockan 01.00 på nyårsafton låg lotta hemma i sängen och hade tokdäckat. jag sov i typ två dygn på dom där tabletterna. nu har jag slutat ätit dom, men är inte helt hundra än. mår illa som fan så fort jag äter, är yr och kan inte riktigt gå eller för den delen köra bil...

mmm... härlig semester, det bästa va jag varken fick bada eller sol pga av det här. men det struntade jag såklart i. aldrig att jag tänker ligga inne på ett rum med ac när det är strålande sol och 34 grader varmt ute!

jaja, nu måste jag lägga mig ner och ta igen mig lite. sen ska jag ut på birsta och handla lite på mitt presentkort som jag fick av mannen min. <3 senare ikväll blir det vin med frugan som jag knappt har sett sen jag kom hem.

adios mi amigos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback